niedziela, 23 stycznia 2011

weekend. : 3

Mija , mija.
Wczoraj miałam iść na rehabilitacje z koleżanką, XD no ale nie poszłyśmy bo baaardzo wiało. Więc cały dzień spędziłam na komputerze.
Dzisiaj tj. niedziela. XD , wstałam o godz. 9 : 30 ( szok w niedziele wstaje o 10 xd ) umyłam się, ubrałam i poszłam do kuchni gdzie czekało na mnie śniadanie ( jajecznica jak co niedziele ) , zjadłam szłam sie uczesać co w niedziele zajmuje mi dużo czasu. HAHAH , XD Włączyłam komputer, wchodze na stardoll , gg , różne blogi. Wyłączylam komputer i dalej szłam czesać włosy. Ta, trzeba się ogarnąć.
Rodzice kłócili się ( to nie jest nic dziwnego dla mnie ) , no ale dzisiaj o to ile wziąć pieniędzy do kościoła. SZOK ! Wzieli 20 i 5 zł. HAHA , dużo nie ma co.
Ubrałam się, zaniosłam coś bratu , nie wiem co bo nie patrzałam. No i weszłam do auta.
Pojechaliśmy do kościoła. W kościele jak zwykle nudy ,ale później przyszli tacy słit 3 chłopacy , taa. odwala mi. XD Nie ważne.
Jak wychodziłam z ławki aby iść do komuni ( tak, ja jestem święte dziecko. ^ , ^ ) , moj tata zrzucił jakiejś lasce szalik z półki w ławce . HAHAHAH .
1 godz później nareszcie byliśmy w domu HURAJ JA ! Poszłam Tacie otworzyć garaż aby wjechał , co jest strasznie trudne, bo drzwi są ciężkie , ponieważ tn garaż ma jakieś 5 m wysokości . XD dla cięzarówek. : / Spoko , tam dalej. Wziełam klucze z garażu otworzyłam dom , wpuściłam kota. Za mną matka że mam w piecu napalić. MARZENIE ! XD
Włączyłam komputer, gg, blogi , stardoll . I po jakiś 2 godzinach pojechaliśmy na wieżycę, potem na cmentarz, i na kawe ( ja dostałam herbate !!!! XD ) do cioci. Zachwycali się naszym nowym autem , żal. Co w nim takiego nadzwyczajnego ? Ja nie rozumiem. : / Nie ważne.
Do domu wróciliśmy o 17 , weszłam na gg i napisała do mnie koleżanka :
- Zostawiłaś mnie ! ; (((((((((((((
HAHAHAHA, no pewnie . Wszyscy mnie kochają. : D Pare zdjęć.
Tutaj zdjęcie z drogi powrotnej z Wieżycy. Jakość tel. ; /

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz