czwartek, 28 kwietnia 2011

zakupy

Wiem, często tutaj nie piszę no ale trudno.
Pokaże wam moje zakupy z dzisiaj, i te sprzed tygodnia.
Jak zauważycie większość jest firmy Miss Sporty , kocham to. <3
błyszczyk, 7,99 zł. kocham go. :D 

bronzer , i jego skład. ok 9 zł.
 firma Fashion Design (?) , 5,99zł do cieni

kobo , 9,99zł do pudru lub podkładu
 paletka czterech cieni i rozświetlacza, ok 9 zł.

paletka pięciu cieni, 8,59 zł

puder, yy, ok 7/9 zł. polecam! jest fajny lekki , nie czuć go na skórze. ;)
tusz do rzęs. jest świetny , naprawdę! fajnie pogrubia rzęsy itp. ok 23 zł.
miętowy lakier do paznokci. ja niestety wzięłam z jakimś dziwnym zepsutym pędzelkiem, ale poza tym jest ok. 5,49 zl.
przepraszam za kolor mojego paznokcia, ale dziwnie wypróbowałam na nim lakier, i nie chce zejść. ;C
otwarty puder, zapomniałam wstawić wcześniej zdjęcia. Jak widać puder w środku ma jeszcze lustro, i posiada także gąbke do nakładania. niestety puder bardzo się pyli.
no i skarbonka z kotkiem. :D 5 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz