sobota, 8 stycznia 2011

#2

Do 2 w nocy , rozmawiałam z siostrą, ponieważ przyszła do mnie spać bo u niej są goście . A że ona ma w pokoju choinkę, nie ma gdzie rozłożyć 2 kanapy. 
Przed tym graliśmy w Biznes po polsku (podróbka monopoly) i oglądałyśmy jakiś film który leciał na TVP2 . Później weszłam na gg w telefonie .
- Ty paaatrz ile luudzi jest dostępnych. ;O - powiedziałam, była 1 w nocy. XD
- Napisz im,  idźccie spać. 
- OK. - odpowiedziałam,  i napisałam do jakiegoś chłopaka idź spać 
- LOL , on mi odpisał pech , żalll. Napisze mu wtf ?
- Co to znaczy wtf ?
- Nie ważne, wiesz już kto to bieber ?
- No, widziałam ostatnio jakiś jego teledysk, ale nie podoba mi się jego głos - no waaha. - ,- '
Później odblokowałam jakąś laske, i robiłam sobie z niej beke. XD
- Kuurcze , ja chcem rysik. - powiedziałam
 
- Jooo, idź spać. - Jo to znaczy Tak, XD - więcej u Ciebie nie śpie, z Tobą sie nie da wyspać. Ciągle tylko gadasz, i gadasz.
Później zaczełam sie śmiać, nie wiem z czego. Nie ważne.
Rano wstałam o 10:20 ( normalka ) , poszłam się umyć, i wgl. położyłam się spowrotem do łóżka, i weszłam na gg. Popisałam z koleżanką jakieś 20 min, ale ona musiała iść na zawody to wyłączyłam, wstałam i włączyłam laptopa.
Ubrałam legginsy w panterkę, białą bokserke, skarpetki ^ ,% , i czarny kardigan, uczesałam włosy i związałam w koński ogon. Moja koleżanka mówi że mam proste włosy, czego ja nie widzę, więc nie muszę ich prostować i wql.
No i teraz to pisze. XDD

Chris, i jego mina pedobeara. < 3
Ale mnie wczoraj trafiło, jak wysłałam linka do tego bloga koleżance, i spytałąm co ona o nim sądzi, a ona mi odpisała - Co to jest? Wstawiłaś tylko jakieś zdjęcia z neta. Boże, jak sie we mnie zagotowało. -  ,-' Normalnie, szok. Jeśli to czytasz, to sorry. XD
Emma lepiej wyglądała w długich włosach. < , 3
nie mam zamiaru palić, ale te papierosy mnie urzekły. ;d

 #Helen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz