czwartek, 13 stycznia 2011

Narnia ♥

Rano wstałam o 8 : 43 ( cóż za dokładność ) . Poszłam do łazienki , umyłam się itp. Wróciłam do pokoju włączyłam komputer, i ubrałam granatowe rurki , i granatową bluze z białymi napisami. Weszłam na chwilę na komputerze na stardoll, spakowałam się i ubrałam botki , płaszcz i czapkę. Weszłam do auta, i czekałam na mamę. Włączyłam rmf max. yea . Pojechaliśmy jeszcze do groszka kupiłam sobie tymbark`a i wróciłam do samochodu. W szkole byłam 3 minuty przed dzwonkiem. Pogadałam jeszcze z dawnym kolegą i na gdy weszłam na hall akurat zabrzmiał dzwonek, więc weszłam do klasy. Polski , zwykła lekcja. Później wyruszyliśmy na przyrodę, śmiałam się z koleżanki ponieważ nie potrafiła odbić paletką piłeczki. Poszłyśmy do sklepiku kupiłam sobie eklera , i zjadłam 2 kęsy i zabrzmiał dzwonek. Weszłam do sali od przyrody , rozpakowałam się. I zaczęłam pisać z Agatą, co przeczytali Jędrek i Remik , no tak. Głupie dzieci , XD Pani wzięła nam kartkę , normalnie foooch na nią ! XD nie ważne. po przyrodzie pognałam na stołówkę , i zajełam miejsce w kolejce. Byłam 3 . No spoko, poczekałam trochę i podałam swój numerek pani , aby mnie odznaczyła. Wziełam swoją porcję , był gulasz. mniam. < 3 Zajęłam miejsce i po chwili dołączyli do mnie Maciej , Agata , i Martyna.  Zaczęliśmy jeść , nie obyło się oczywiście od śmiechu. Po tym muzyka,  i hate it ! W klasie, Maciej zaczął parodiować Dawida. 
-  Nie to nie, dowidzenia ! - po czym wyszedł z klasy , i po chwili wszedł - Wiem że się stęskniliście więc wróciłem. - tekst mój oczywiście, XD 
Nie było tak źle, pani przeczytała nam oceny które mamy na koniec roku. ja mam 1 , 4 , 1 . Piękne oceny , i dostalam 2 ; ( ! Nie sprawiedliwe ! Szok. !
Później WF , nie ćwiczyłam bo mi sie nie chciało , nie ważne. ; p Oglądałam jak dziewczyny tańczyły i stwierdziłam że wspaniale że nie ćwiczę bo nie cierpię tańczyć ! ; / Może jestem dziwna ale nieważne. Poszłam do pani od plastyki odnieść plakat reklamujący WOŚP. Wróciłam i dalej oglądałam jak tańczyły. PO WF technika. Ja miałam wszystko z Agatą skończone więc pomogłyśmy pani sprzątać, przy czym zbiłyśmy jedną bąbke, ale to nie jest ważne. Hahaha ! xd Po tym , weszłyśmy na zaplecze i razem z Agatą szukałyśmy przejścia do Narni !
- Zobacz, to jest wskazówka trzeba iść tam !
- O zobacz, teraz tam !
Wzięłam jakiś obrazek, pod którym była niewielka szpara.
- O zobacz ! To jest chyba wejście ! Wbijaj tam. - zaczełam się śmiać. Agata wyszła i zostawiła mnie tam i zgasiła światło. Ja się nie bałam więc nic sobie z tego nie zrobiłam. Wyszłam po chwili , ;] . Agata do mnie
- Znalazłaś przejście do Narni ?!
- No pewnie , nawet w niej byłam.
Po szkole przyjechała po mnie mama i pojechałyśmy do Kartuz. Najpierw do biedronki , a jak. XDD Ale do niej nie poszłyśmy. Tylko ja z siostrą poszłyśmy do sklepu 50 % taniej buty , bo chyba likwidacja sklepu. Szczerze to nic tam nie było ciekawego ,a jak było to nie mój numer. Więc kupiłam sobie zwykłe tenisówki , moja siostra kupiła mi je, i razem za 4 pary butów zapłaciła ponad 70 zł. MAŁO! Później pojechaliśmy do okulisty. Mam wadę - 2 . : / Później do optyka, bd miała takie słit fioletowe okulary. Chciałam nerdy, ale nie było. : / Później pojechałyśmy do lidla , i wróciłyśmy do domu. Gdy nosiłam zakupy akurat przyjechał mój tata ciężarówką do domu , haha. ! XD Weszłam do domu poszłam włączyć komputer, umyłam ręce, i poszłam rozpakowywać zakupy. Zrobiłam sobie bułkę z serem, zjadłam i poszłam na komputer. Weszłam na gg , stardoll , nk ( szok bo ja rzadko wchodzę ) , na facebooka , i włączyłam muzykę. Popisałam z ludźmi i teraz to piszę. ; )





moje lody z dzisiaj.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz